piątek, 6 września 2013

No to zaczynamy

Tak naprawdę nie wiem co można napisać w pierwszym poście, może rzucę po prostu zwykłe "cześć". Od dawna marzyłam o tym blogu,  a tak dokładniej to prawie dwa lata - tak właśnie tyle. Cieszę się że założyłam go teraz, albo dopiero teraz bo czuję że stałam się bogatsza o nowe doświadczenia którymi chcę się tu z wami dzielić. Osobiście jestem człowiekiem który podąża do określonych celów, marzę o wielkiej karierze i takie tam bla bla, mimo wszystko jednak chcę być w tym swoim życiu również kobietą, taką samą jak te które od setek lat zajmowały się domem, kuchnią, gotowaniem, sprzątaniem, dekorowaniem i takimi tam. Dziś bycie "panią domu" jest łatwiejsze niż kiedyś a przez to chyba sporo przyjemniejsze, a dziewczynom którym wydaje się że kuchnia jest czarną magią, a zajmowanie domem to misja nie możliwa pokażę że to wszystko jest możliwe przy odrobinie chęci. Mam nadzieję że kolejne posty będą konkretniejsze i merytorycznie bogatsze!

1 komentarz:

  1. Kura domowa kojarzy mi się z osobą, która nie pracuje zawodowo tylko zajmuje się domem, ale widzę, że będziesz łamać stereotypy! Pogodzenie pracy z domem wymaga nielada organizacji, więc podziwiam .

    OdpowiedzUsuń