sobota, 19 grudnia 2015

Dom już pachnie Świętami!

To nasze pierwsza święta we własnym domu. Zawsze uciekaliśmy. Były ciepłe plaże, morze, ocean albo podróż gdzieś daleko. Byle nie w Polsce. Teraz się nam trochę zmieniło. Przynajmniej na ten rok. W domu stoi choinka, wszystko zaczyna nabierać świątecznych smaczków. W powietrzu unosi się zapach cynamonu, piernika, pieczonego ciasta, świątecznych świec. Cieszę się na to że idą święta. Chyba nie cieszyłam się z tego tak dawno. Wiele razy chciałam powiedzieć już " W tym roku będziemy już na swoim" i jednak w końcu tak się stało. Ten rok okazał się bardzo przełomowym. Myślę, że mogę go śmiało podsumować i zaliczyć do bardzo udanych, szczęśliwych i radosnych. Wiele mnie ten rok nauczył, wiele pokazał. Spełniłam kilka małych marzeń, otworzyłam umysł na nowe i postanowiłam zakończyć to, czego nie skończyłam jakiś czas temu. A u was? Robicie już małe podsumowania? Czego życzycie sobie w następnym? Jak wasze święta i co będziecie robić? Piszcie ciekawi mnie to bardzo. Buziaki




3 komentarze:

  1. Wspaniały nastrój świąteczny w Twoim domku :) Ja na razie jestem na etapie uciekania od świąt, ale wszystko w swoim czasie ... Nie za szybko na podsumowania? To jeszcze nie Sylwester! Życzę Ci pięknych przeżyć w domowym ciepełku :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Grudzień to zawsze czas podsumowań :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku również nabrałam ogromnego doświadczenia. ;] Życzę wszystkiego najlepszego na święta.

    OdpowiedzUsuń